Notatki Deweloperskie: REA #1

Here you will find some bits of what is planned for the upcoming game I’m working on. There is really a lot to talk about & share but as per usual as it should be, I will try my best to not spoil the fun part of the game. So I will share only a bit of a story you should know about & skip anything that happens later in the game. I can talk about the main mechanics when it comes to game play & few key characters that will be very important actors for the player & story.


Skoro to jest nasz pierwszy post na temat REA w pierwszej kolejności... Co powiesz na to?
Zacznijmy od podstaw, Czym dokładnie jest REA?

REA, Także znana jako "Spróbuj raz jeszcze Wieczny Aniele" bardzo oryginalna hybryda gatunków która składa się z przerażających motywów więc równie dobrze mogła by zostać uznana za Horror w niektórych momentach, Strategiczna z powodu konsekwencji i Drużynową bitwą z elementami karcianymi i tak też ta lista się ciągnie i ciągnie.

REA ma miejsce w mrocznym post apokaliptycznej umierającej łusce świata głęboko pod ziemią w korytarzach opuszczonej placówki, Gdzie ty (Gracz) w całym tym szaleństwie zostałeś uwięziony w pokręconej grze stworzoną przez RE... Kim jest RE?

Re jest samo utytułowanym właścicielem ciebie (Gracza) który wydaje tobie zadania wielu losowych pobudek typu przynieś mi to zrób tamto które musisz ukończyć na czas tak jak od ciebie oczekuje! Wygląda na to że RE jest całkowitej kontroli nad tobą i mógłby ciebie usunąć w każdej chwili.

No cóż Re i umierający świat to nie jest wszystko i jest to najmniejsze z twoich zmartwień dotychczas. Pomiędzy tobą i Re są jeszcze inni którzy przetrwali i jest ich aż różnych 12 ugrupowań pełnych członków bohaterów i kluczowych postaci którzy będą stać na twojej drodze lub dołączą do ciebie walcząc u twego boku zależnie od twojej reputacji z nimi.

Jeżeli kochasz gry z mnóstwem schowanych funkcji detali i sekretnych interakcji, Bingo! Pokochasz też za to samo REA!

Kluczowe aspekty gry to:

  • Kampania pojedynczego gracza z bogatą opowieścią.
    REA jest tworzona z pierwszej i głównej intencji, Aby opowiedzieć głęboką i znaczącą oryginalną opowieść nigdy nie widzianą jeszcze dotychczas z wieloma ikonicznymi postaciami z Satelix.
  • Bitwy drużynowe z kartami.
    Spróbuj wielu kombinacji drużyn z wieloma kartami do nauczenia które są schowane po całej grze. Stwórz swoją wymarzoną drużynę i walcz.
  • Strategia i Zarządzanie., Twoja drużyna bez prawidłowego zażądzania od górnie z pewnością się nie powiedzie w bitwie. Zbieraj zasoby zarządzaj swoją bazą operacji i produkuj jednostki które wesprą twoją drużynę.
  • Horror i Psychologia.
    REA to nie tylko gra ale i głęboka opowieść która twknie twoje serce. Ta gra nie jest dla tych o słabym sercu. Często pewne elementy z którymi gracz z czasem się oswoił powoli lub nagle zamieniają się w coś całkowicie odmiennego. REA złapie cię w nie spodziewanym momencie i zniszczy granice między tobą a grą.
  • Dynamiczne relacje z klanami i system reputacji.
    REA ma miejsce w mrocznym post apokaliptycznej umierającej łusce świata. Nawet jeśli w większości wszyscy zginęli tu jest dość dużo tych którzy przetrwali którzy walczą za następny dzień nawet jeśli to bez znaczącą męczarnia. Śmierć dla paru może wydawać się dobrą opcją wyjścia kiedy inny dalej na to się nie godzą nie ważne co. Oczekuje się od ciebie tego że zbudujesz i uformujesz swoje sojusze w celu ułatwienia sobie osiągnięcia swoich celów. Mimo tego jesteś wolny grać tak jak chcesz, REA jest tworzona z myślą abyśgrał po swojemu tak samo jak nie nauczy ciebie niczego tak jak nie wymusi na tobie abyś grał w konkretny sposób. Czój się wolnym do zbadania trudnej granicy gry w pojedynkę bez sojuszników.
  • Naprawdę wysoce trudny poziom trudności dla oddanych graczy.
    REA jest w zamyśle stworzona aby być naprawdę trudną grą, Nie jakiś byle zwyczajny trudny poziom trudności ale prawdziwe wyzwanie które skopie ci solidny łomot gdzie będziesz wracać wiele wiele razy zanim zaczniesz rozumieć jak nauczyć się aby przetrwać. Oczywiście będziesz też mieć możliwość rozegrania bardziej dostosowanego poziomu trudności pod samo luźne przejście gry. A wisienką na torcie jest specjalny poziom trudności dla prawdziwych masochistów i degeneratów którzy nigdy nie mieli na dość cierpienia w swoich życiach. Prawdziwy mistrzowski poziom trudności pod nazwą "Życzenie Śmierci++" gdzie każda pojedyncza funkcja i przeciwnik którego mogłeś już znać zostaje zmodyfikowana bądź zastąpiona w tym podkręcona do całkowicie innego poziomu...
    Ośmiel się stawić czoła tej trudności a on Cie Zniszczy.
    Zachęcam byś spróbował, Ale oczekuje że przegrasz i odinstalujesz grę. 🙂
    Pierwsza osoba która przejdzie tę grę na żywo na Twitchu czy YouTubie otrzyma nagrodę od Dewelopera. Nie, serio! Dam ci jakiś prezent.
  • Duża kolekcja BGM i Utworów bitewnychWszystko wykonane przez SaWiD'a za pomocą LMMS.

Każdy post na temat REA będzie zawierał parę elementów które będą zawsze się pojawiać, Przykładowo etap rozwoju tak jak widać poniżej.


Etap prac nad grą: Lekki rozwój


I’m intending to have only 6 stages no more, The following 6 stages are:

Etap 0 - A little wish of mine.
Etap 1 - Lekki rozwój.
Etap 2 - Aktywny rozwój.
Etap 3 - Lekkie testowanie.
Etap 4 - Aktywne testowanie.
Etap 5 - Poprawki i naprawa.
Stage 6.1 – Ready for Release.
Stage 6.2 – Released!

To by podsumowało nasz pierwszy post na temat REA.
Mam nadzieję że zainteresowałeś się i zrozumiałeś czym REA będzie.
Do następnego razu, Miłego dnia lub nocy! A

pl_PLPolski